Jak utworzyć reklamację

Jeśli masz jakiekolwiek problemy związane z tym jak utworzyć reklamację, ten samouczek szybko pomoże Ci je rozwiązać.





Pierwszym krokiem jest zalogowanie się w naszym sklepie internetowym. Aby to zrobić kliknij przycisk "ZALOGUJ SIĘ".






Aby się zalogować wybierz jedną z czterech opcji. Możesz to zrobić za pomocą portali społecznościowych, takich jak: FACEBOOK, LINKEDIN lub GOOGLE. Możesz również zalogować się bezpośrednio na stronę wpisując w poniższe ramki swój login oraz hasło. Następnie kliknij przycisk "ZALOGUJ SIĘ". .






Po zalogowaniu na konto kliknij przycisk "TWOJE KONTO" znajdujący się w prawym górnym rogu.






Aby dodać reklamację kliknij przycisk "DODAJ REKLAMACJĘ" znajdujący się w prawym dolnym rogu.






Jeśli posiadasz kilka zamówień złożonych w naszym sklepie internetowym wybierz to, w którym zostały zamówione produkty, które chcesz zareklamować. Kliknij przycisk "WYBIERZ", a zostaniesz pokierowany dalej.






Wybierz produkt, który chcesz zwrócić oraz podaj jego ilość. Wystarczy kliknąć "+" by dodać 1 sztukę, lub "-" by odjąć sztukę, jeśli podałeś za dużą liczbę produktów do reklamacji. Poniżej w ramce opisz wadę produktu oraz dodaj zdjęcia, na których dokładnie widać uszkodzenie produktu. Następnie kliknij duży "+" znajdujący się po prawej stronie aby pzejść dalej.






Wybierz jedną z trzech opcji zwrotu, kliknij na nią, a następnie wybierz przycisk "PRZEJDŹ DALEJ".






Na tym etapie znajdziedz nasz adres, na który musisz wysłać reklamowany produkt. Kliknij przycisk "PRZEJDŹ DALEJ" by udać się do nastęnego kroku.






Wybierz jedną z form zwrotu pieniędzy za zwracany towar. Jedną z nich to zwrot należności na "SALDO KLIENTA" (jest to Twoje osobiste konto w naszym sklepie, jeśli wybierzesz tę opcję, przyznane pieniądze będziesz mógł wykorzystać na następne zakupy na naszej stronie internetowej). Drugą opcją zwrou pieniędzy jest "PRZELEW" na Twoje osobiste konto w banku. Wystarczy, że podasz swój numer konta bankowego i wpiszesz go w miejsce czerwojej ramki. Opcja "GOTÓWKA" aktualnie jest niedostęna. Gdy już zdecydujesz, którą formę zwrotu należności wybierasz kliknij przycisk "PRZEJDŹ DALEJ".






W ostatnim kroku znajdziesz podsumowanie swojej reklamacji. Na tym etapie możesz dodać więcej zdjęć lub dopisać coś do opisu. Na samej górze znajdziesz również przycisk "ANULUJ REKLAMACJE".

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel