Jak dokonać zwrotu
Jeśli masz jakiekolwiek problemy związane z tym jak dokonać zwrotu, ten samouczek szybko pomoże Ci je rozwiązać.
Pierwszym krokiem jest zalogowanie się w naszym sklepie internetowym. Aby to zrobić kliknij przycisk "ZALOGUJ SIĘ".
Aby się zalogować wybierz jedną z czterech opcji. Możesz to zrobić za pomocą portali społecznościowych, takich jak: FACEBOOK, LINKEDIN lub GOOGLE. Możesz również zalogować się bezpośrednio na stronę wpisując w poniższe ramki swój login oraz hasło. Następnie kliknij przycisk "ZALOGUJ SIĘ". .
Po zalogowaniu na konto kliknij przycisk "TWOJE KONTO" znajdujący się w prawym górnym rogu.
Aby dodać reklamację kliknij przycisk "DODAJ ZWROT" znajdujący się na dole strony.
Jeśli posiadasz kilka zamówień złożonych w naszym sklepie internetowym wybierz to, w którym zostały zamówione produkty, które chcesz zwrocić. Kliknij przycisk "WYBIERZ", a zostaniesz pokierowany dalej.
Wybierz produkt, który chcesz zwrócić oraz podaj jego ilość. Wystarczy kliknąć "+" by dodać 1 sztukę, lub "-" by odjąć sztukę, jeśli podałeś za dużą liczbę produktów do zwrotu. Następnie kliknij przycisk "PRZEJDŹ DALEJ".
Wybierz jedną z trzech opcji zwrotu, kliknij na nią, a następnie wybierz przycisk "PRZEJDŹ DALEJ".
Na tym etapie znajdziedz nasz adres, na który musisz wysłać zwracany produkt. Kliknij przycisk "PRZEJDŹ DALEJ" by udać się do nastęnego kroku.
Wybierz jedną z form zwrotu pieniędzy za zwracany towar. Masz 2 opcje do wyboru. Pierwsza z nich to zwrot należności na "SALDO KLIENTA" (jest to Twoje osobiste konto w naszym sklepie, jeśli wybierzesz tę opcję, przyznane pieniądze będziesz mógł wykorzystać na następne zakupy na naszej stronie internetowej). Drugą opcją zwrou pieniędzy jest "PRZELEW" na Twoje osobiste konto w banku. Wystarczy, że podasz swój numer konta bankowego i wpiszesz go w miejsce czerwojej ramki. Gdy już zdecydujesz, którą formę zwrotu należności wybierasz kliknij przycisk "PRZEJDŹ DALEJ".
W ostatnim kroku znajdziesz podsumowanie swojego zwrotu. Jeśli wszystko się zgadza kliknij przycisk "DODAJ ZGŁOSZENIE". Jeśli jednak popełniłeś błąd, lub chcesz zmienić jedną z opcji, np sposób dostawy zawsze możesz kliknąć przycisk "WRÓĆ DO POPRZEDNIEGO KROKU" by zmienić dane.