Xiaomi - brawo za wzorową obsługę klienta!

2016-10-20
Xiaomi - brawo za wzorową obsługę klienta!

Xiaomi - wzorowa obsługa klienta

Xiaomi pokazało, że mimo iż pochodzi z Chin to swoich klientów na całym świecie traktuje bardzo poważnie. Polak który zakupił telefon Xiaomi na AliExpress, który potem wybuchł, został źle potraktowany przez chińskiego sprzedawcę. Na szczęście Xiaomi postanowiło wziąć sprawy w swoje ręce i wzmocnić relacje z nowym klientem.




Xiaomi też wybucha

Sytuacja jest bardzo prosta. Polak, chcąc zaoszczędzić na modelu Xiaomi Mi4c postanowił nabyć go u bliżej nieznanego sprzedawcy na AliExpress. Telefon z Chin dotarł do niego w ekspresowym tempie i wszystko wydawało się być w najwyższym porządku. Do czasu. Pewnej nocy szczęśliwy klient obudził się i z przerażeniem stwiedził, że leżący obok jego głowy telefon syczy, wyrzuca z siebie fontannę iskier i dymi.
Cały przypadek wraz ze zdjęciami został opisany i udokumentowany na platformie Wykop.pl. Właściciel smartfonu Xiaomi pisał, że nie wie jak ma zaragować - ryzykować wysyłkę telefonu do ekspertyzy do Chin - która może wcale się nie odbyć - czy reklamować sprzęt u sprzedawcy, który prawdopodobnie jej nie uzna.
Ostatecznie skontaktował się ze sprzedawcą, który nie był zbyt chętny aby cokolwiek w tym temacie zdziałać. Problem został opisany kilkukrotnie różnym pracownikom firmy, jednak nie przyniosło to żadnego skutku. To tym bardziej zwiększyło podejrzenia, że byc może telefon nie był nowy a odnawiany, lub że został w nim umieszczony felerny lub nieoryginalny akumulator (to one są najczęsciej powodem wybuchających telefonów).


Na ratunek - Xiaomi

Na szczęście sytuacja rozwiazała się dosyć szybko, ponieważ Xiaomi postanowiło wkroczyć do akcji. Użytkownik Wykopu został poproszony o odesłanie telefonu do siedziby Xiaomi na ekspertyzę. W zamian, został mu zaproponowany nowy telefon. Xiaomi jednak postanowiło zadbać o pokrzywdzonego klienta i zamiast bazowego modelu Mi4c wysłało flagowy model Mi5 wraz z akcesoriami - kamerą Xiaomi Yi oraz selfie stickiem.



Dają przykład

Xiaomi genialnie wyczuło moment. Widząc rosnące napięcie związane z wybuchajacymi Galaxy Note 7 zareagowało odpowiednio, licząc prawdopodobnie na nagłośnienie całej sprawy przez właściciela telefonu w internecie. Chiński producent wyraźnie pokazał, że nie tylko produkty robi z najwyższej półki ale również dba o swoich klientów bardziej niż inni.
W dzisiejszych czasach konsumenci są traktowani jako masa, a przy skali sprzedaży jaką osiągają giganci tacy jak Apple czy Samsung ciężko o ludzkie gesty od pracowników lub przedstawicieli firm. Xiaomi zaprezentowało genialne podejście do klienta i obsługę na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że pozostali gracze wyciągną wnioski i takie przypadki będą zdarzały się częściej!




Zdjęcia pochodzą z portalu AndroidPit, GSMArena oraz Wykop.pl
Pokaż więcej wpisów z Październik 2016
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel