Reklamacje, Gwarancje, Zwroty

GWARANCJA

Wszystkie produkty w naszej ofercie objęte są gwarancją. Szczegóły dotyczące gwarancji poszczególnych produktów widoczne są na stronie towaru. W opisie produktu zawsze podany jest okres, na jaki udzielana jest gwarancja.

 

Szczegółowe informacje o gwarancjach i serwisie dostępne są na stronie każdego produktu w zakładce gwarancja.

 

REKLAMACJE

W przypadku reklamacji wadliwego towaru, prosimy o zgłoszenie takiej chęci pisząc do nas wiadomość na email sklep@xgsm.pl W odpowiedzi zostaniesz poinformowany o dalszej procedurze, aby szybko i sprawnie przeprowadzić postępowanie reklamacyjne. Biuro Obsługi Klienta zajmuje się reklamacjami w dniach roboczych w godzinach 10:00 - 16:00. Prosimy nie odsyłać produktów przed otrzymaniem odpowiedzi z naszej strony oraz prosimy nie wysyłać paczek z reklamowanymi towarami za pobraniem, gdyż takich przesyłek nie odbierzemy. W przypadku zwrotu pieniędzy za reklamowany produkt, środki zostaną zwrócone przelewem bankowym.

Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz reklamować towar, masz do tego pełne prawo, a my Ci w tym pomożemy. Wszystkie produkty są objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy sprawdzić czy wadliwy towar jest jeszcze na gwarancji.

 

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona najszybciej jak to możliwe, do zwracanego produktu dołącz:

 

  • fakturę lub paragon (niekonieczne, ale ułatwią nam rozpatrzenie reklamacji)

  • opis usterki

 

Adres do przesłania reklamowanych towarów znajdziesz tutaj.


Informacje dodatkowe:

 

Koszty odesłania przez Klienta reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez Sprzedającego po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Jeśli masz możliwość, dostarcz nam towar osobiście do Sklepu w Warszawie. Znacznie przyspieszy to proces reklamacji.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, więc wysłane w taki sposób produkty zostaną zwrócone do Nadawcy na jego koszt.

Przed odbiorem przesyłki od kuriera sprawdź jej stan wizualny. Jeśli uznasz, że przesyłka jest uszkodzona, lub może nie zawierać właściwych towarów w środku, odmów jej przyjęcia, sporządzając w obecności kuriera protokół szkody, którego wzór zobowiązany jest on Ci dostarczyć na miejscu. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

 

Spisany protokół należy przesłać na sklep@xgsm.pl Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

 

ZWROT BEZ PODANIA PRZYCZYNY

 

Masz 14 dni na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrot towaru bez podania przyczyny).

 

Na XGSM.pl znajdziesz tylko produkty najwyższej jakości. Dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z oferowanych przez nas akcesoriów. Jesteśmy przekonani, że będziesz zadowolony z zakupu. Jeżeli jednak produkt minie się z Twoimi oczekiwaniami, możesz nam go zwrócić. Odstąpienie od umowy może być złożone wyłącznie przez klienta indywidualnego (Konsumenta - nie firmę). Obiektem zwrotów mogą być jedynie produkty nie wytworzone na indywidualne zamówienie, spersonalizowane. Zwrotów towarów zamówionych przez klientów biznesowych nie przyjmujemy.

 

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od odebrania zamówienia przez jego adresata. Jeśli chcesz zwrócić towary, należy zgłosić nam w dowolny sposób wolę skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podana przyczyny, w podanym wyżej terminie. Akceptujemy zwroty zarówno całości, jak i części zamówienia. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone na piśmie i wysłane pod adres.

 

Skorzystanie z prawa zwrotu jest możliwe jedynie gdy:

  • produkt nie był używany (oprócz sprawdzenia jego zgodności z zamówieniem);

  • produkt nie został uszkodzony.

 

Jeśli zależy Ci na szybszym rozpatrzeniu zwrotu, dołącz do niego:

  • fakturę lub paragon, jako potwierdzenie zakupu. Dzięki temu znacznie szybciej odnajdziemy Twoje zamówienie

  • formularz Odstąpienia od Umowy zawartej na odległość

     

Adres do przesłania zwracanych / reklamowanych towarów:

XGSM Maciej Pograniczny

Bukowińska 24D lok. U2

02-703 Warszawa

Koszty opakowania i odesłania zwracanych towarów ponosi Kupujący. Jeśli masz możliwość, dostarcz nam produkty osobiście do Salonu Sprzedaży, a zaoszczędzisz na wysyłce.

Zwracany towar powinien zostać zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest nieużywany. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

XGSM nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, więc wysłane w taki sposób zostaną zwrócone do Nadawcy na jego koszt.

Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę za towary, koszty dodatkowe płatności występujące w Sklepie oraz koszty wysyłki towarów z zamówienia do Klienta w wysokości najniższego kosztu dostępnego w Sklepie w momencie złożenia tego zamówienia, nawet jeśli Klient wybrał droższą przesyłkę, niezależnie od jej sposobu. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki ze zwracanym towarem.

Sklep nie zwraca Klientowi kosztów odesłania zamówionych towarów do Sklepu.

Zwrot płatności Klientowi odbywa się w ten sam sposób, w jaki Klient dokonał wpłaty za zamówienie w Sklepie. Klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.

Jeżeli zamówienie składało się z kilku produktów, istnieje możliwość zwrotu tylko wybranych przedmiotów.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez zakładkę Kontakt.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel