Reklamacje, Gwarancje, Zwroty

GWARANCJA

Wszystkie produkty w naszej ofercie objęte są gwarancją. Szczegóły dotyczące gwarancji poszczególnych produktów widoczne są na stronie towaru. W opisie zawsze podany jest okres, na jaki udzielana jest gwarancja, czy towar należy reklamować bezpośrednio w serwisie producenta czy w naszej firmie oraz ewentualnie inne dane. Do rozpatrzenia gwarancji potrzebny jest dowód zakupu (paragon lub faktura).

 

Szczegółowe informacje o gwarancjach i serwisie dostępne są na stronie każdego produktu w zakładce gwarancja.

 

REKLAMACJE

W przypadku reklamacji wadliwego towaru, prosimy o zgłoszenie takiej chęci korzystając z zakładki Kontakt. Zgodnie z wybraną formą kontaktu, zostaniesz poinformowany o dalszej procedurze, aby szybko i sprawnie przeprowadzić postepowanie reklamacyjne. Biuro Obsługi Klienta zajmuje się reklamacjami w dniach roboczych w godzinach 10:00 - 16:00.

 

Pamiętaj, że jeśli kupiłeś produkt jednego z poniższych producentów, możesz zareklamowac go w Autoryzowanym Centrum Serwisowym danego producenta:

  • HTC

  • Jabra

  • Nokia

  • Sony

  • Samsung

  • Krusell

Większość autoryzowanych serwisów producentów przyjmuje zgłoszenia mailowe lub telefoniczne, a koszt dostarczenia i odesłania naprawionego lub wymienionego towaru na nowy egzemplarz pokrywa serwis w usłusze Door-to-door, realizowanej przez odpowiednie firmy kurierskie.


Nokia lub HTC

Aby zareklamować produkt tych producentów, zgłoś się do Autoryzowanego Serwisu Nokia i HTC:

 

Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.

Dział Obsługi Klienta jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 18:00.

telefon: 22 703 41 00

strona internetowa: http://www.regenersis.pl

 

Samsung

Aby zareklamować produkt tego producenta,  zgłoś się do Autoryzowanego Serwisu Samsung:

 

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Dział Obsługi Klienta jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00.

telefon: 22 726 38 10

e-mail: info@ccsonline.pl

strona internetowa: http://www.ccsonline.pl

 

Sony i Jabra

Aby zareklamować produkt tych producentów, zgłoś się do Autoryzowanego Serwisu Sony i Jabra:

 

w-support.pl Sp. z o.o.

Dział Obsługi Klienta jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 18:00.

telefon: 71 331 18 70

formularz kontaktowy: http://w-support.pl/welcome_pl.asp

strona internetowa: http://www.w-support.pl

 

Krussel

Aby zareklamować produkt Krusell,  zgłoś się bezpośrednio do producenta przez dedykowaną stronę:

http://www.krusell/se/warranty

 

Dodatkowych informacji uzyskasz pod numerem telefonu:

+48 531 760 550

 

Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz reklamować towar, masz do tego pełne prawo a my Ci w tym pomożemy. Wszystkie produkty są objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do każdego produktu. Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy sprawdzić czy odsyłany towar jest jeszcze na gwarancji.

 

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona najszybciej jak to możliwe, do zwracanego produktu dołącz:

 

  • fakturę lub paragon

  • dokument gwarancyjny

  • wypełniony formularz reklamacji do pobrania tutaj

 

Adres do przesłania reklamowanych towarów znajdziesz tutaj.


Informacje dodatkowe:

 

Koszty odesłania przez Klienta reklamowanego produktu, zostaną zwrócone przez Sprzedającego po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Jeśli masz możliwość, dostarcz nam towar osobiście do Sklepu w Warszawie. Znacznie przyspieszy to proces reklamacji.

Naprawione lub wymienione produkty wysyłamy takim samym sposobem jak zostały zamówione w naszym sklepie.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, więc wysłane w taki sposób produkty zostaną zwrócone do Nadawcy na jego koszt.

Nie jest możliwe osobiste odebranie od serwisu produktu przekazanego przez inną osobę. Potwierdzeniem jest dowód tożsamości oraz własnoręczny podpis osoby zostawiającej produkt w serwisie i odbierającej go od niego.

 

Przed odbiorem przesyłki od kuriera sprawdź jej stan wizualny. Jeśli uznasz, że przesyłka jest uszkodzona, lub może nie zawierać właściwych towarów w środku, odmów jej przyjęcia, sporządzając w obecności kuriera protokół szkody, którego wzór zobowiązany jest on Ci dostarczyć na miejscu. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

 

Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

 

ZWROT BEZ PODANIA PRZYCZYNY

 

Masz 14 dni na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrot towaru bez podania przyczyny)!

 

Na XGSM.pl znajdziesz tylko produkty najwyższej jakości. Dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z oferowanych przez nas akcesoriów. Jesteśmy przekonani, że będziesz zadowolony z zakupu. Jeżeli jednak produkt minie się z Twoimi oczekiwaniami, możesz nam go zwrócić. Odstąpienie od umowy może być złożone wyłącznie przez klienta indywidualnego (Konsumenta - nie firmę). Obiektem zwrotów mogą być jedynie produkty nie wytworzone na indywidualne zamówienie, spersonalizowane. Zwrotów towarów zamówionych przez klientów biznesowych nie przyjmujemy.

 

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od odebrania zamówienia przez jego adresata. Jeśli chcesz zwrócić towary, należy zgłosić nam w dowolny sposób wolę skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podana przyczyny, w podanym wyżej terminie. Akceptujemy zwroty zarówno całości, jak i części zamówienia. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone na piśmie i wysłane pod adres.

 

Skorzystanie z prawa zwrotu jest możliwe jedynie gdy:

  • produkt nie był używany (oprócz sprawdzenia jego zgodności z zamówieniem);

  • produkt nie został uszkodzony.

 

Jeśli zależy Ci na szybszym rozpatrzeniu zwrotu, dołącz do niego:

Adres do przesłania zwracanych / reklamowanych towarów:

XGSM Maciej Pograniczny

ul. Puławska 176/178

02-670 Warszawa

INFORMACJE DODATKOWE

Koszty opakowania i odesłania zwracanych towarów ponosi Kupujący. Jeśli masz możliwość, dostarcz nam produkty osobiście do Salonu Sprzedaży, a zaoszczędzisz na wysyłce.

Zwracany towar powinien zostać zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest nieużywany. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

XGSM nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, więc wysłane w taki sposób zostaną zwrócone do Nadawcy na jego koszt.

Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę za towary, koszty dodatkowe płatności występujące w Sklepie oraz koszty wysyłki towarów z zamówienia do Klienta w wysokości najniższego kosztu dostępnego w Sklepie w momencie złożenia tego zamówienia, nawet jeśli Klient wybrał droższą przesyłkę, niezależnie od jej sposobu. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki ze zwracanym towarem.

Sklep nie zwraca Klientowi kosztów odesłania zamówionych towarów do Sklepu.

Zwrot płatności Klientowi odbywa się w ten sam sposób, w jaki Klient dokonał wpłaty za zamówienie w Sklepie. Klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.

Jeżeli zamówienie składało się z kilku produktów, istnieje możliwość zwrotu tylko wybranych przedmiotów.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta przez zakładkę Kontakt.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij