Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepie XGSM.pl

Masz 14 dni na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrot towaru bez podania przyczyny)!

 

Na XGSM.pl znajdziesz tylko produkty najwyższej jakości. Dlatego jesteśmy przekonani, że będziesz zawsze zadowolony/a z zakupu. Jeżeli jednak produkt minie się z Twoimi oczekiwaniami, możesz nam go zwrócić bez najmniejszych problemów. Odstąpienie od umowy może być złożone wyłącznie przez klienta indywidualnego (Konsumenta - nie firmę), na produkty nie wytworzone na indywidualne zamówienie. Zwrotów zamówień przez klientów biznesowych nie przyjmujemy.

 

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od odebrania zamówienia przez jego adresata. Jeśli chcesz zwrócić towary, należy zgłosić nam w dowolny sposób wolę skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podana przyczyny, w podanym wyżej terminie. Akceptujemy zwroty zarówno całości, jak i części zamówienia. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone na piśmie i wysłane pod adres: XGSM Maciej Pograniczny ul. Puławska 176/178 02-670 Warszawa lub e-mailem pod adres: sklep@xgsm.pl.

 

Skorzystanie z prawa zwrotu jest możliwe, gdy produkt:

  • nie był używany (oprócz sprawdzenia jego zgodności z zamówieniem)
  • nie został uszkodzony

Jeśli zależy Ci na szybszym rozpatrzeniu zwrotu, dołącz do niego:

  • fakturę lub paragon, jako potwierdzenie zakupu. Dzięki temu znacznie szybciej odnajdziemy Twoje zamówienie
  • formularz Odstąpienia od Umowy zawartej na odległość

Adres do przesłania zwracanych towarów:

XGSM Maciej Pograniczny

ul. Puławska 176/178

02-670 Warszawa

 

Informacje dodatkowe:

  • Koszty opakowania i odesłania zwracanych towarów ponosi Kupujący. Jeśli masz możliwość, dostarcz nam produkty osobiście do Sklepu a zaoszczędzisz na wysyłce.
  • Zwracany towar powinien zostać zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest nieużywany. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
  • Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, więc wysłane w taki sposób zostaną zwrócone do Nadawcy na jego koszt.
  • Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę za towary, koszty dodatkowe płatności występujące w Sklepie oraz koszty wysyłki towarów z zamówienia do Klienta w wysokości najniższego kosztu dostępnego w Sklepie w momencie złożenia tego zamówienia, nawet jeśli Klient wybrał droższą przesyłkę, niezależnie od jej sposobu. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki ze zwracanym towarem.
  • Sklep nie zwraca Klientowi kosztów odesłania towarów z zamówienia do Sklepu.
  • Zwrot płatności Klientowi odbywa się w ten sam sposób, w jaki Klient dokonał wpłaty za zamówienie w Sklepie. Klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.

 

Jeżeli zamówienie składało się z kilku produktów, istnieje możliwość zwrotu tylko wybranych przedmiotów. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

 

e-mail: sklep@xgsm.pl

tel.: 22 115 15 10

Postaramy się wyjaśnić wszelkie wątpliwości.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij