FAQ

FAQ - CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

 

Jeśli znalazłeś się w tej zakładce, to prawdopodobnie szukasz odpowiedzi na swoje pytania. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby stworzyć listę odpowiedzi, dzięki której rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości. Jesli jednak nie odnalazłeś tutaj tego, czego szukałeś - skontaktuj się z nami korzystając z zakładki Kontakt.

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Na stronach poszczególnych produktów znajduje się informacja o ich dostępności. Produkty mogą mieć następujące statusy dostępności:

Niedostępny – chwilowo nie posiadamy towaru w magazynie. Jeżeli jesteś zainteresowany konkretnym produktem, który akurat jest niedostępny, prosimy o wysłanie zapytania przez zakładkę Kontakt. Z chęcią poinformujemy Cię, kiedy produkt pojawi się znów w sprzedaży.

Bardzo mała ilość – w magazynie dostępne są 1-2 sztuki produktu.

Mała ilość – posiadamy 3-5 sztuk produktu w magazynie.

Duża ilość – w magazynie mamy 5-10 sztuk towaru.

Bardzo duża ilość - dostępne jest ponad 10 sztuk produktu.

W dostawie – produkt został już zamówiony i jest w drodze do naszego magazynu. Przy ikonie ciężarówki widnieje dokładna informacja za ile dni będzie on dostępny w sklepie internetowym i stacjonarnym.

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na adres email podany w trakcie składania zamówienia będziemy na bieżąco przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Dodatkowo, po zalogowaniu do Twojego konta masz zawsze dostęp do wszelkich informacji o Twoich zamówieniach: statusie, zawartości, płatnościach, itd.

  

Jakie formy dostawy są dostępne na XGSM.pl?

Oferujemy dostawę kurierem GLS, Pocztą Polską oraz do Paczkomatów InPostu. Istnieje też możliwość odbioru osobistego w naszym Sklepie stacjonarnym. Więcej informacji możesz znaleźć na stronie Dostawa i Płatność.

 

Ile wynosi koszt transportu na XGSM.pl?

W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata / płatność przy odbiorze) ceny dostawy zaczynają się od 8 zł (Poczta Polska). Istnieje też możliwość darmowego odbioru osobistego w naszym Sklepie stacjonarnymWięcej informacji znajdziesz na stronie Dostawa i Płatność.


Jakie formy płatności są dostępne w sklepie XGSM?

Oferujemy następujące formy płatności:

  • płatność elektroniczna za pośrednictwem Przelewy24, PayPal oraz IAI S.A.;
  • płatnośc przelewem na konto bankowe;
  • płatność przy odbiorze osobistym;
  • płatność przy wysyłce za pobraniem.


Więcej o formach płatności dowiesz się na stronie Dostawa i Płatność.

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście. Każde zamówienie złożone za pośrednictwem strony internetowej lub przez nasz profil na Allegro można odebrać osobiście w naszym sklepie w Warszawie, przy ul. Puławskiej 176/178. Po złożeniu zamówienia, gdy będzie ono gotowe do odbioru, zostaniesz poinformowany mailem. Przygotuj numer zamówienia, abyśmy mogli Cię zidentyfikować. Godziny otwarcia sklepu i możliwości dojazdu znajdziesz na stronie Sklep stacjonarny.

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

W zależności od czasu złożenia zamówienia i wybranej formy płatności i dostawy. Najczęściej będzie to już 1 dzień roboczy, przy płatności z góry i przesyłce kurierem GLS. Aby dowiedzieć się więcej, zerknij na stronę Dostawa i Płatność.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione produkty?

Tak, oferujemy możliwość wystawienia faktury VAT za wszystkie produkty, które sprzedajemy.  Wystarczy w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybrać opcję „Firma” i podać dokładne dane do faktury. Data wystawienia faktury VAT będzie datą wysyłki Twojego zamówienia i nie ma możliwości zmiany tej daty.

 

Jak mogę zmienić moje zamówienie?

Zamówienia można samodzielnie modyfikować po zalogowaniu się na Twoje konto do momentu aż status zamówienia nie zmieni się na “Gotowe do wysyłki”. Jeśli zamówienie zmieniło już status na “Gotowe do wysyłki”, a chciałbyś przekazać nam ważne informacje dotyczące zmiany tego zamówienia, skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie Kontakt.

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Zamówienia można samodzielnie modyfikować, w tym anulować, po zalogowaniu się na Twoje konto do momentu, aż status zamówienia zmieni się na “Gotowe do wysyłki”. Jeśli zamówienie zmieniło już status na “Gotowe do wysyłki”, a chciałbyś przekazać nam ważne informacje dotyczące anulowania tego zamówienia, skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie Kontakt.

 

Gdzie jest moja przesyłka?

Po nadaniu przesyłki, prześlemy Ci mailem numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić stan Twojej przesyłki. Numer listu przewozowego GLS jest nadawany automatycznie. Przesyłki są od nas odbierane codziennie po godzinie 16:00. W systemie GLS, będą one widoczne dopiero późnym wieczorem, po trafieniu do oddziału GLS. Przesyłkę możesz śledzić na stronie GLS.

 

Czy sprzedawane produkty objęte są gwarancją?

Tak, wszystkie produkty w naszej ofercie objęte są gwarancją. Szczegóły dotyczące gwarancji poszczególnych produktów widoczne są na stronie towaru. W opisie zawsze podany jest okres, na jaki udzielana jest gwarancja, czy towar należy reklamować bezpośrednio w serwisie producenta czy w naszej firmie oraz ewentualnie inne dane. Do rozpatrzenia gwarancji potrzebny jest dowód zakupu (paragon lub faktura).

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta.

Szczegółowe informacje o gwarancjach i serwisie dostępne są na stronie każdego produktu w zakładce gwarancja, oraz na stronie Reklamacje, Gwarancje, Zwroty.

 

Przesyłka przyszła uszkodzona. Co mam robić?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu mechanicznemu w transporcie. Jeśli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki lub sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek wątpliwości w związku z uszkodzonymi przesyłkami, skontaktuj się z nami korzystając ze strony Kontakt.

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki z zamówieniem możesz zwrócić zakupiony w naszym sklepie produkt bez podania przyczyny. Towar nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony ani uszkodzony oraz musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu i być kompletny. Więcej dowiesz się w zakładce Reklamacje, Gwarancje, Zwroty.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij